RSS Twitter Facebook

«Αποκατάσταση συμπιεστικών μηχανημάτων σε αχρηστία από το 2010»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΔΣΝΑ

ΕΙΔΙΚΟΣ ΔΙΑΒΑΘΜΙΔΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ               Αθήνα, 6 Φεβρουαρίου 2018
ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ (ΕΔΣΝΑ)
ΦΟΡΕΑΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ 
ΣΤΕΡΕΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ 
ΕΔΡΑ: Άντερσεν 6 και Μωραΐτη 90, 115 25 Αθήνα          
τηλ.:213-214 8318, Fax: 210- 6777238  


 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Αποκατάσταση συμπιεστικών μηχανημάτων σε αχρηστία από το 2010»

Στo πλαίσιο της πλήρους αξιοποίησης όλων των συμπιεστικών μηχανημάτων που έχει στη διάθεσή της, η διοίκηση του ΕΔΣΝΑ μετά από ανοιχτές διαγωνιστικές διαδικασίες υπέγραψε τις σχετικές συμβάσεις, ώστε η συντήρηση και επισκευή τους να πραγματοποιείται εγκαίρως και απρόσκοπτα.

Πλέον, τα 4 μηχανήματα, τα οποία βρίσκονταν σε αχρηστία από το 2010, είναι αξιοποιήσιμα και λειτουργούν για τον σκοπό για τον οποίο αγοράσθηκαν, επιβεβαιώνοντας την ορθολογική διαχείριση της σημερινής διοίκησης του ΕΔΣΝΑ.

Υπενθυμίζεται ότι το 2015, η σημερινή διοίκηση του ΕΔΣΝΑ, ενημερώθηκε από την εταιρία που είναι αποκλειστική αντιπρόσωπος των μηχανημάτων αυτών στη χώρα μας, σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται 3 καινούργια συμπιεστικά μηχανήματα TANA GX320, τα οποία είχε προμηθευτεί η προηγούμενη διοίκηση το 2010 και δεν λειτούργησαν σχεδόν ποτέ. 

Τα 3 συμπιεστικά μηχανήματα ΤΑΝΑ GX320 που είχαν παραδοθεί στο τέλος του 2010 στον ΕΔΣΝΑ, μέχρι το καλοκαίρι του 2012, δεν είχαν λειτουργήσει, αρχικά γιατί είχαν χαθεί τα χαρτιά τους (!) και δεν μπορούσαν να βγάλουν πινακίδες.  Στις αρχές του 2013 λειτούργησαν για ελάχιστες ώρες, με τη δικαιολογία πως δεν ήταν ασφαλισμένα. Αφού ασφαλίστηκαν, και πάλι έπεσαν σε αδράνεια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, αυτή τη φορά με τη δικαιολογία πως δεν είχαν οι χειριστές δίπλωμα για συμπιεστικά μηχανήματα (!). 

Επιπλέον ένα ακόμη συμπιεστικό μηχάνημα ΤΑΝΑ G290, κόστους μισού εκατομμυρίου ευρώ περίπου, που είχε υποστεί βλάβη το 2010, είχε μεταφερθεί στις εγκαταστάσεις της εταιρίας για την επισκευή του. Η προηγούμενη διοίκηση του ΕΔΣΝΑ απάντησε στην εταιρία πως δεν υπήρχαν τα χρήματα για την επισκευή, με αποτέλεσμα το μηχάνημα να βρίσκεται μέχρι πρότινος στις εγκαταστάσεις της εταιρίας. Σημειωτέον πως το μηχάνημα είχε μόνο 3.000 ώρες λειτουργίας (που είναι ελάχιστες για αυτού του είδους τα μηχανήματα).